Francuska firma Air Liquide wprowadza stacje wodorowe o większej pojemności

 

 

Większa „przepustowość”, pozostaje jedną z głównych zalet dla stacji benzynowych w porównaniu z ich odpowiednikami wodorowymi. Oprócz większej liczby stacji benzynowych ma zwykle więcej pomp, co oznacza, że ​​mogą obsługiwać więcej pojazdów jednocześnie. Konfiguracja podwójnego dozownika Air Liquide powinna być w stanie zapewnić szybsze tankowanie w istniejących stacjach wodorowych. Kluczowa różnica polega na tym, że ta stacja ma dwa złącza, które są w stanie napełnić 700 barów, zgodnie z komunikatem prasowym Air Liquide.

źródło:https://www.greencarreports.com/news/1128288_dual-nozzle-hydrogen-dispensers-could-help-get-fuel-cell-drivers-on-their-way-faster?fbclid=IwAR3FfL7JczD1-_FldBgCqtXnDDVIHn3OdW07cPFlfSeU-q9gc6CFDrZx7gg